אפליקציית אנדרואיד למכירה

האפליקציה מאפשרת שליחת סמס בעילום שם/מספר לכל יעד, כך שניתן לצחוק עם חברים ולהרים את מצב הרוח של הסובבים.

קטגוריה: אחר

אפליקציית אנדרואיד למכירה
Rated 4.50/5 based on 10 reviews
תיאור
מטרת האפליקציה: בידור, צחוק.
השימוש: המשתמש שולח הודעת סמס באמצעות אפליקצית אינקוגניטו סמס, אשר מאפשרת שליחת סמס בעילום שם/מספר לכל יעד, כך שבגוף המודעה רשומה הבדיחה.כך ניתן להפוך הודעת סמס משעממת לדבר מאתגר ומצחיק.
הצורך: זוהי דרך קלה להרים את מצב הרוח של הסובבים, לבחון את ההומור, לרפא מתחים ובכלל צחוק הוא חלק בלתי ניפרד מבריאותנו הרגשית. בנוסף, על דרך מקורית זו של הרמת מצב רוח אף אחד בינתיים לא חשב- זוהי דרך קלה ונגישה להרמת מצב רוח שבינתיים לא קיימת בשוק.
קהל היעד: קהל היעד הינו רחב ואין הגבלות של מין, דת, מדינה וכו'- לצחוק עם חברים ולבדר רוצים כולם ואין פה הגבלה.כיוון שכל אחד אשמח לצחוק עם חבריו, בנוסף כל אחד יכול להשתמש באפליקציה לצרכים משלו. למשל, שליחת הזמנה למסיבה/ חתונה/ אירוע- כך המקבל יודע בוודאת מי השולח ומה הנושא עוד לפני שקרא את הטקסט עצמו. זוהי הזדמנות לרענן את היחסים בין החברים, לסייע לאווירה , לצחוק ולהנות מהחיים! הצחוק מסלק כל סוגי המתיחות, דאגה, דיכאון, כעס. אם כן, למה שלא נשתמש באופציה זו להפצת מצב רוח טוב בחייך ובחיי הסובבים אותך? יחד עם זאת לא כל צחוק חייב להיות שמח ובכל זאת הוא יספק פרספקטיבה בדיוק באותה המידה.
החולשות והחוזקות של האפליקציה: נכון להיום קיימת תקלה בשרת שבגינה האפליקציה לא עובדת, למפתח אין אפשרות כעת לטפל בתקלה, אך תיקון התקלה לא יצריך יותר מדי זמן.
החוזק המובהק הינו שישנם הורדות, ישנו קהל שמשתמש באפליקציה וממתין לתיקון התקלה. בנוסף קיים דף פייסבוק לאפליקציה שצבר משתמשים ולייקים וכל זה ללא שימוש בפירסום ממומן. כלומר עם השקעה מעטה ניתן להפיץ את השימוש באפליקציה פי 10 לפחות.
יתרון חזק נוסף הוא שניתן לקחת את האפליקציה להזדמנות עסקית.
הזדמנויות שניתן לקחת בעתיד

בהסתכלות לטווח הרחוק- לשימוש עסקי ניתן לראות שההודעות שמקבלים מעסקים לא מציינים את שם העסק בשדה "מאת" , אלא רשום מספר כלשהו – מה שגורם להתעלמות מהסמס מצד המקבל.התחרותיות הינה מאוד דלה, רק כ 5% מתוך בתי עסק השולחים סמסים מציינים בשדה "מאת" את שם החברה שלהם.
http://play.google.com/store/apps/details?id=il.azusdex.incognito_sms_2


https://www.facebook.com/IncognitoSms
שכחת שם משתמש או סיסמה?

מלא את כתובת המייל שלך ותוכל לקבל סיסמה חדשה

×
יצירת קשר עם משקיעים, יזמים ומומחים פתוחה למנויים בלבד

שליחת הודעות פרטיות בלתי מוגבלות לחברים באינדקסים ניתנת בעלות סמלית של ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).

עליך להיות מחובר בכדי לרכוש את המנוי

התחבר / הרשם


×
פעולה זו פתוחה למנויי מועדון פלופ

חלק מהתכנים ומהפונקציונליות באתר זמינים לחברי מועדון בלבד.

מועדון פלופ פותח דלתות להזדמנויות להשקעות ושיתופי פעולה שלא אפשריות לחברים ולגולשים האחרים וניתן בעלות סימלית של ₪99 לשבוע או ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).


פרטים נוספים והרשמה

×

או

יצירת חשבון חדש

אני מסכים/מסכימה לתנאי השימוש באתר

×
ברוכים הבאים לאתר פלופ

אתר פלופ הוא זירה המקשרת בין קונים ומוכרים בעולם האינטרנט והעסקים.

כאן תוכלו למצוא בין השאר:
אתרי אינטרנט למכירה עסקים למכירה השקעות / שותפויות

התחבר בכדי להנות ממירב התכנים באתר:

×
Live Chat Software