אתר מכירות ישראלי וותיק - חנות מקוונת - הזדמנות נדירה למי שמוכן לשווק ולפתח

בעל 8700 לקוחות ומעל 3 שנים בשוק כולל מלאי במחיר מציאה

קטגוריה: אתרים למכירה

אתר מכירות ישראלי וותיק - חנות מקוונת - הזדמנות נדירה למי שמוכן לשווק ולפתח
Rated 5.00/5 based on 2 reviews
תיאור
האתר הוקם לפני מעל ל3 שנים ובנה בסיס לקוחות יציב ונאמן לאורך השנים. כיום יש לנו כ8700 לקוחות רשומים (כאלה שנרשמו או רכשו).
במהלך 2015 האתר נכתב מחדש במערכת עצמאית וחזקה הכוללת תמיכה במובייל ועשרות התאמות ייחודיות (למשל הדפסת מדבקת משלוח ללקוח אוטומטית בשילוב מדפסת מדבקות שכלולה במכירה, סריקת ברקוד ושליחת מידע על מעקב משלוח ללקוח אוטומטית, קישור לשרות דוור חיצוני ועוד ועוד). סה"כ הושקעו כ25,000 ש"ח בכתיבת ובניית האתר החדש כפי שהוא היום.
החנות עובדת וסולקת אוטומטית (ישראכרט+טרנזילה אבל אפשר לשנות) ותומכת פאיפאל. היא מפיקה חשבוניות לבד ויש לה ממשק ניהול מהמובייל לבעל החנות.
בנוסף המכירה כוללת מלאי קיים בשווי (עלות) של 7500 ש"ח + כ300 מארזי קרטון יחודים למדבקות קיר (ייצור מיוחד עבורנו) ועוד כמה דברים קטנים שיש לנו במחסן.
החנות מתאימה לניהול מהבית ללא מגבלה של מיקום בארץ והיא אידיאלית למי שיודע לשווק ורוצה לקחת אותה לרמה הבאה שכן אתם קונים חנות מוכנה ומלאת לקוחות עם מלאי וקשרים עסקיים מוכנים.
חשוב! האתר הוזנח בחצי השנה האחרונה לטובת פרוייקט אחר שמצריך את כל זמני ומרצי ולכן אין מכירות לאחרונה. המכירה היא על סמך לקוחות, מוניטין, ציוד ומלאי. בשנה שעברה עד דצמבר היו מחזורים של כ50,000 ש"ח לחודש שירדו לאחרונה לאלפים בודדים בגלל שלא שיווקתי ולא דיוורתי ללקוחות.
כמו כן - מה שמופיע באתר כעת הוא רק מלאי שלנו (נתח רווחים של 100-300%), עם זאת יש לנו הסכמים חתומים עם עוד כ4 ספקים בארץ למכירת מוצרים שלהם בDROP SHIP עם רווח של כ20-35% - הקונה יכול להוסיפם לאתר ולהגדיל מכירות ומלאי בקלות (רוב הספקים הם ספקי אתרים גדולים כמו BUY2 ואחרים).

כתובת האתר: funbuy.co.il וניתן להתרשם ממנו אונליין.
אפשרויות תשלום

העברה בנקאית
שיק
מזומן

סיבת מכירה

האתר נמכר בהפסד אדיר (הושקעו בו מעל 150,000 ש"ח מכיסי) כיוון שאין לי זמן או יכולת לתפעל אותו ולקדם אותו. אני עסוק בפרוייקט אחר שגוזל את כל זמני ולכן האתר מוזנח וחבל. לאחרונה אין מכירות פשוט כי אינני מדוור או מקדם את האתר (ויש המון דרכים לעשות זאת). אני מחפש קונה רציני שמבין את הפוטנציאל ונכון להשקיע זמן וכסף במימוש הפוטנציאל העסקי של האתר (יש פוטנציאל של מאות אלפי שקלים לשנה שלא מנוצל כלל כרגע)

שכחת שם משתמש או סיסמה?

מלא את כתובת המייל שלך ותוכל לקבל סיסמה חדשה

×
יצירת קשר עם משקיעים, יזמים ומומחים פתוחה למנויים בלבד

שליחת הודעות פרטיות בלתי מוגבלות לחברים באינדקסים ניתנת בעלות סמלית של ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).

עליך להיות מחובר בכדי לרכוש את המנוי

התחבר / הרשם


×
פעולה זו פתוחה למנויי מועדון פלופ

חלק מהתכנים ומהפונקציונליות באתר זמינים לחברי מועדון בלבד.

מועדון פלופ פותח דלתות להזדמנויות להשקעות ושיתופי פעולה שלא אפשריות לחברים ולגולשים האחרים וניתן בעלות סימלית של ₪99 לשבוע או ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).


פרטים נוספים והרשמה

×

או

יצירת חשבון חדש

אני מסכים/מסכימה לתנאי השימוש באתר

×
ברוכים הבאים לאתר פלופ

אתר פלופ הוא זירה המקשרת בין קונים ומוכרים בעולם האינטרנט והעסקים.

כאן תוכלו למצוא בין השאר:
אתרי אינטרנט למכירה עסקים למכירה השקעות / שותפויות

התחבר בכדי להנות ממירב התכנים באתר:

×
Live Chat Software