השקעה וקידום רשת חברתית חדשה

כשפגשתי את פיוצרנט גיליתי ש....

קטגוריה: משקיעים / שותפים

השקעה וקידום רשת חברתית חדשה
Rated 2.14/5 based on 7 reviews
תיאור
לפני מספר חודשים נחשפתי לרשת חברתית חדשה בשם פיוצרנט (Futurenetisrae) וגיליתי מגוון אפשרויות ליצירת רווחים "מרק" לשבת על יד המחשב בבית.
אני אדם עסוק, בעל עסק פעיל, העובד כל ימות השבוע שעות ארוכות ורואה ברכה בעמלי. יחד עם זאת, אני סקרן לגבי דברים חדשים בכלל ועולם האינטרנט בפרט ורציתי באמת לדעת, האם הסיפורים על רווחים יום יומים באינטרנט, מרק לשבת על יד המחשב בבית נכונים?

אז במילה אחת כן! בפירוט הנה!

רשת פיוצרנט היא רשת בינלאומית שהיגע לאחרונה לישראל. שכשאני אומר היגעה לארץ, אני מתכוון, שהרשת פועלת בשפה העברית עם צוות תמיכה ישראלי שיושב כאן. הרשת מונה כיום כ- 2.5 מיליון חברים בכל רחבי העולם ובישראל כבר נמנים עליה כמה עשרות חברים. זוהי רשת הדוגלת בתפיסת עולם האומרת: מי שעוזר לעסק שלך להתפתח ולגדול הוא שותף לרווחי העסק! ולכן, בכל יום הרשת מתחלקת איתך ברווחים ואתה יכול ליהנות מרווחים פאסיביים.

אז איך זה עובד ראו סרטון הדרכה מקוצר

בסך הכל, אני צופה כל יום בעשר פרסומות ועל ידי כך יוצר תנועה (traffic ) ברחבי הרשת. התנועה שאני מיצר, מקפיצה את הפרסומות שצפיתי בהם ברחבי הרשת. כמו שכולנו יודעים, כניסות ליקים צפיות וכו' מכניסות לענקיות האינטרנט (פייסבוק-גוגל-בוקינג ועוד) פרסומות ופרסומות מכניסות כסף. כלומר אני ואתם, מעצם הגלישה שלנו באינטרנט, הצפייה והליקים שאנחנו עושים, מייצרים לענקיות האינטרנט רווחים. אנחנו מייצרים להם כסף אך לא מתוגמלים עבור כך.אם הנך בעל עסק או משקיע זה הזמן להגדיל הכנסות ולהביא לקוחות בעזרת האינטרנט,לפרסם לבד ועל הדרך להרוויח 1% כל יום , מכל השקעה שלך ב-רכישת חבילת פירסום החל מ-50 דולר ועד ל-50000 אלף דולר

ברשת החברתית פיוצרנט שינו את הכללי המשחק וכעת כל שעליך לעשות הוא להצטרף לפיוצרנט לצפות בפרסומות ועל ידי כך ליצר תנועה. התנועה תייצר רווחים כמו שקורה בכל ענקיות האינטרנט, אלה שהפעם גם אתה ואני שותף לרווחים.

כדי לראות איך זה באמת עובד לי, אתם מוזמנים להירשם חינם

*ממזג
מאחד, מאגד, מטמיע, מערבב ומצרף כמה גורמים
מאזן את עוצמת הטמפרטורה

טוב מזג- חברותי וידידותי
מחפש משקיע או שותף?

-

סכום ההשקעה המבוקש

מ-50 דולר ועד 50000 דולר

שכחת שם משתמש או סיסמה?

מלא את כתובת המייל שלך ותוכל לקבל סיסמה חדשה

×
יצירת קשר עם משקיעים, יזמים ומומחים פתוחה למנויים בלבד

שליחת הודעות פרטיות בלתי מוגבלות לחברים באינדקסים ניתנת בעלות סמלית של ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).

עליך להיות מחובר בכדי לרכוש את המנוי

התחבר / הרשם


×
פעולה זו פתוחה למנויי מועדון פלופ

חלק מהתכנים ומהפונקציונליות באתר זמינים לחברי מועדון בלבד.

מועדון פלופ פותח דלתות להזדמנויות להשקעות ושיתופי פעולה שלא אפשריות לחברים ולגולשים האחרים וניתן בעלות סימלית של ₪99 לשבוע או ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).


פרטים נוספים והרשמה

×

או

יצירת חשבון חדש

אני מסכים/מסכימה לתנאי השימוש באתר

×
ברוכים הבאים לאתר פלופ

אתר פלופ הוא זירה המקשרת בין קונים ומוכרים בעולם האינטרנט והעסקים.

כאן תוכלו למצוא בין השאר:
אתרי אינטרנט למכירה עסקים למכירה השקעות / שותפויות

התחבר בכדי להנות ממירב התכנים באתר:

×
Live Chat Software