אינדקס תוכניות שותפים בארץ ובעולם

אינדקס לתוכניות שותפים פעילות בארץ ובעולם

קטגוריה: אתרים למכירה

תיאור
הרעיון שעומד מאחורי אתר affiliate-index.co.il הינו להוות אינדקס לתוכניות שותפים פעילות אשר קיימות ברחבי הרשת ובאמצעות הפניית הגולשים מהאתר לאותן תוכניות ולהרוויח כדור שני ללא כל מאמץ...
האתר מושקע מאוד, דומיין מעולה, לוגו מעוצב בהתאמה אישית, תקנון משפטי וכל מה שצריך בשביל להתחיל עסק שניתן להשקיע זו ולהרוויח.
לצערי אני עוסק בפרויקטים נוספים ולא מוצא את הזמן להוסיף תוכניות נוספות ו/או לקדם אותו ברשת (וחבל, כי השקעתי בו המון שעות עבודה)...
המערכת מופעלת באמצעות וורדפרס.
תוכניות השותפים מקוטלגות ב - 68 קטגוריות וכרגע ישנן 95 תוכניות פעילות.
האתר מותאם לפלאפונים החכמים..
ניתן להרוויח מהאתר בשני אפיקים: 1. פרסומות אדסנס. 2. הפניית גולשים שייהפכו לשותפים כדור שני.
הוצאות חודשיות: רק עבור אחסון...
הכנסות: כרגע סכומים זניחים מגוגל אדסנס ומידי פעם הכנסות מדור שני..
מחיר סופי למכירה: 1,500 ש"ח

מידע נוסף אודות האתר ניתן לקרוא ב - "אודות" האתר - affiliate-index.co.il (אשר מדבר בעד עצמו)...
אם הייתי אומר לכם שיש דרך אחרת וקלה להרוויח כסף מבלי ממש לעבוד וללא בוס שייתן לכם הוראות, לא הייתם מוכנים לנסות ? אלפי אנשים בארץ ובעולם כבר גילו שזה ממש לא חלום לייצר כסף באמצעות האינטרנט ולעבוד מהבית, רגל על רגל, עם כוס קפה !!! הגיע הזמן שגם אתה תתעוררו ותתחילו להרוויח … הכול מתחיל אצלנו באתר Affiliate-Index.co.il, הירשמו לתוכניות השותפים ותתחילו להרוויח … ולא, אין כל צורך בהשקעה כספית מצידכם, הכול בחינם !!!
שיווק שותפים (באנגלית: Affiliate marketing) היא צורה של שותפות עסקית-שיווקית בין עסקים לבין שותפים בקידום המכירות, לעיתים בתיווך גורמים טכנולוגיים, כגון רשת שותפים, בה השותפים לקידום המכירות אחראיים למשיכת לקוחות אל אתר העסק באמצעות קידום אתר העסק במנועי החיפוש (SEO), שיווק אתר העסק במנועי החיפוש (SEM), שיווק אתר העסק בדואר האלקטרוני ועוד. השותפים לקידום המכירות מקבלים עמלות על כל פעולה אותה מבצעים הלקוחות שהביאו אל אתר העסק (למשל קניית סחורה, מילוי טופסי הרשמה באתר, צפייה בכמות מסוימת של דפים, וכדומה). המוכר חוסך בעלויות הפרסום על ידי מיקור חוץ של הפרסום לאתרים אחרים המציגים את הפרסומות מטעמו תמורת עמלות פרסום. הצטרפות לתוכנית שיווק שותפים היא צורה של מונטיזציה עבור מפעילי האתרים השותפים.
מאות ואף אלפי אנשים מרוויחים כסף קל באמצעות תוכניות שותפים, חלקם הגדירו הכנסה זו כהכנסה מהצד, וחלקם הבינו שיש כאן פוטנציאל אמיתי והפכו את ההכנסה מתוכניות השותפים להכנסה העיקרית שלהם והיחידה, כך שהם בעצם מימשו את החלום של כולנו להרוויח כסף מבלי ממש לעבוד …
ואתם גולשים יקרים, האם גם אתם מעוניינים להפוך את החלום שלכם למציאות ? האם גם את מעוניינים לשבת רגל על רגל ולהרוויח כסף מבלי לעבוד ? האם גם לכם נמאס מבוסים שאומרים לכם מה לעשות ? אנחנו בטוחים שהתשובות לשאלות הנ"ל הינן חיוביות … אז ליקטנו ואינדקסנו עבורכם את כל תוכניות השותפים אשר קיימות ברחבי הרשת … נותר לכם רק לבחור את התוכנית או התוכניות המעודפות עליכם ולהתחיל להרוויח באמצעות עבודה מהבית במס' שעות בלבד וגם לשתות קפה על הדרך… בהצלחה !
אפשרויות תשלום

העברה בנקאית
מזומן

סיבת מכירה

לצערי אני עובד על פרויקטים נוספים ולא מוצא את הזמן להשקיע בקידומו של האתר והוספת תכנים נוספים..

שכחת שם משתמש או סיסמה?

מלא את כתובת המייל שלך ותוכל לקבל סיסמה חדשה

×
יצירת קשר עם משקיעים, יזמים ומומחים פתוחה למנויים בלבד

שליחת הודעות פרטיות בלתי מוגבלות לחברים באינדקסים ניתנת בעלות סמלית של ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).

עליך להיות מחובר בכדי לרכוש את המנוי

התחבר / הרשם


×
פעולה זו פתוחה למנויי מועדון פלופ

חלק מהתכנים ומהפונקציונליות באתר זמינים לחברי מועדון בלבד.

מועדון פלופ פותח דלתות להזדמנויות להשקעות ושיתופי פעולה שלא אפשריות לחברים ולגולשים האחרים וניתן בעלות סימלית של ₪99 לשבוע או ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).


פרטים נוספים והרשמה

×

או

יצירת חשבון חדש

אני מסכים/מסכימה לתנאי השימוש באתר

×
ברוכים הבאים לאתר פלופ

אתר פלופ הוא זירה המקשרת בין קונים ומוכרים בעולם האינטרנט והעסקים.

כאן תוכלו למצוא בין השאר:
אתרי אינטרנט למכירה עסקים למכירה השקעות / שותפויות

התחבר בכדי להנות ממירב התכנים באתר:

×
Live Chat Software