הזדמנות לרכוש מיזם פיננסי מקורי

פלטפורמה ייחודית של Q&A בנושא השכלה פיננסית - ראשונה מסוגה - שווה !!

קטגוריה: אתרים למכירה

הזדמנות לרכוש מיזם פיננסי מקורי
Rated 5.00/5 based on 1 reviews
תיאור
תיאור:
פורטל פיננקה הוקם במטרה להנגיש לציבור מידע רלוונטי מקצועי בתחום הפיננסי. תחום זה נתפס עבור רבים כמורכב, ולכן הפורטל נועד לשמש כמקור מידע מהימן, נגיש וזמין עבור מי שחפץ בהשכלה פיננסית.
מייסדי האתר מגיעים מהתחום הפיננסי ובעלי ניסיון רב כיועצים, סוכנים ובמקצועות בכירים בתחום, כמו גם צוות האתר מורכב מיועצים מיומנים הזמינים לענות לשאלות הגולשים. תשובות היועצים מדורגות על בסיס דירוג הגולשים, במטרה להנגיש וליעל את התגובות ולהפוך את הפורטל למרכז מידע מוביל הפתוח עבור כלל הציבור.
כמו כן, גולשי פורטל פיננקה יוכלו ליהנות מכתבות ומידע מקצועי בנושאי – כלכלת המשפחה, תחום המשכנתאות על כל סוגיו, ביטוחים, הלוואות, ייעוץ פנסיוני וקופות גמל, הלוואות ונגיעות בתחומים הפיננסים המגוונים.

קצת נתונים:
ממחקר שביצעו בשנת 2014 בנושא השכלה פיננסית וניהול משק הבית, נמצא כי:
- 65% מהנשאלים לא יודעים מהי הריבית על הלוואה משכנתא שלקחו במהלך ה5 שנים האחרונות.
- 78% מהנשאלים לא יודעים איזה עמלו הם משלמים בחשבון עבור פעולות עו"ש ואחרות.
- 81% מהנשאלים לא ידעו להגיד מה מכסה ביטוח הבריאות שלהם והאם יש להם כפל ביטוחי.- 82% מהנשאלים הסכימו כי רוצים לעשות סדר ולשפר את הניהול הפיננסי שלהם אך אינם יודעים מאיפה להתחיל.

המיזם:
כך נולד המיזם פיננקה, בכל יום שעובר כל אזרח נחשף להצעות כאלו ואחרות בתחום הפיננסי, אך הידע בתחום זה הולך וקטן, כפי ראיתם המספרים לא משקרים, הרוב המוחלט לא יודע איך להתמודד עם המספרים וההצעות המפתות של החברות הגדולות. בפיננקה אותו אזרח פשוט יכול לשאול שאלה בקליק ולקבל תשובה ממיטב המומחים באותו התחום ובכך לרכוש השכלה פיננסית בסיסית אשר יכולה להועיל לו להמשך התהליך. במידה וירצה ליווי שירות של אותו המומחה ימשיך בהתקשרות איתו הלאה.
כאמור לא צריך להסביר יותר מדי את הדרישה עבור הידע הזה, אנשים פשוט צמאים לזה ומחפשים בכל מקום בפורומים (אך נתקלים בפוסטים ישנים שכבר לא רלוונטיים) מחפשים בפייסבוק (אך נתקלים בקבוצות עם סחף גדול של מידע שלא בהכרח רלוונטי עבורם אשר מגיע מאנשים שלא הכירו ולא יודעים את עברם) ויש עוד מגוון מקומות אחרים שפחות רלוונטיים כיום. לכן פלטפורמה של Q&A שכזאת נותנת מענה 100% בהתאם למה שהגולש צריך, ישאל שאלה בצורה נוחה = יקבל תשובה ממוקדת ורלוונטית עבורו על ידי מומחה רשום באתר עם רקע ושקיפות מלאה! זה משהו שאין היום ומשהו שאנשים זקוקים לו !!

הרעיון העסקי:
בפלטפורמה שכזאת יש מגוון רחב של דרכים להרוויח כסף, לדוגמא:
- הרשמה של מומחה לפלטפורמה יכולה לעלות X ש"ח. מומחה שנרשם, עונה על שאלות, נחשף לקהל הגולשים ובכך מגדיל את מאגר הלקוחות שלו.
- לידים של גולשים, בפורטל ישנן כתבות תוכן עם כלים (כמו מחשבון לניהול משק בית וכו..) גולשים יכולים להשאיר את הפרטים האישיים שלהם בסוף כל כתבה (ליד) דבר שעולה לא מעט כסף עבור חברה רלוונטית (לדוגמא: יועצי משכנתאות, ביטוחי בריאות וכו..).
- פרסומות של חברות רלוונטיות מהתחום הפיננסי, הן באמתצעות Adsense והן באמצעות באנרים בתוך האתר. יש עוד מגוון רחב של דרכים לגבות תשלומים שונים משני הצדדים שלא ניתן לפרט כאן.

הפוטנציאל הכלכלי:
מבדיקה קצרה שערכנו ברחבי הרשת (Google, FB, Linkedin, YouTube וכו..) ישנם לפחות 3,450 (!!) מומחים בתחומים שונים (ביטוחים, הלוואות, משכנתאות, ייעוץ פנסיוני, קופות גמל, וכו..) והמספרים רק גודלים - מה לעשות שהעולם לנו סובב סביב הכלכלה.
מתוך המספר הזה לפחות 1,600 מומחים שמשלמים בדרך כזאת או אחרת על פרסום קידום האתר או השירות שלהם ברחבי המדיה - זהו קהל היעד ראשון שלכם שבתמורה לתעבורה של גולשים ששואלים שאלות 24 שעות ביממה תוכלו לדרוש ממנו דמי מנוי חודשיים, 10 ש"ח , 25 ש"ח, 50 ש"ח אלא סכומים ממש קטנים עבור חשיפה ממוקדת עבורם ! (תעשו את המכפלות בעצמכם ותבינו לאן זה יכול להגיע..)

נישה נוספת וממש חשובה זה הלידים שניתן למכור לחברות הרלוונטיות. לדוגמא כנסו לפה : קישור
בכל סוף כתבה מאמר שכזה יש טופס פשוט וקל למילוי שהגולש בחור אם להשאיר בו פרטים. בעזרת טכניקות נכונות, הנגשה יעילה תוכלו לקבל את הפרטים של אותו הגולש המעוניין בשירות כלשהו ולמכור את אותם הפרטים (בקובץ אקסל מסודר) לחברה הרלוונטית. ממיזמים אחרים אני יכול להעיד שליד טוב יכול להימכר בין 200 ש"ח - 300 ש"ח בקלות אם הוא מגיע לקונה רלוונטי.
נ.ב
האתר נמצא כבר בשלב שהוא עלה לאוויר, בוצעו בו כל כל הבדיקות הדרושות והוא נמצא תקין, פעיל ומוכן לשיווק ! הכל כבר נעשה ! הכל כבר מוכן ! הזדמנות למי שרוצה לנהל עסק מהבית ישירות מהמחשב בכמה שעות בודדות בשבוע.

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאת הכסף הגדול שהושקע במיזם זה לא נוכל להחזיר, אך אנחנו פתוחים להצעות ריאליות על מנת למסור את כל המיזם איך שהוא כולל כלל הזכויות.
בהצלחה.
סיבת מכירה

היה אמור להיות פרויקט דגל של כמה שותפים! לצערי השותפות פורקה טרם השקת המיזם מסיבה אישית של אחד השותפים. לצערי אין לי את הזמן ואת הידע הנכון לבצע את השיווק הנכון למיזם שכזה!

שכחת שם משתמש או סיסמה?

מלא את כתובת המייל שלך ותוכל לקבל סיסמה חדשה

×
יצירת קשר עם משקיעים, יזמים ומומחים פתוחה למנויים בלבד

שליחת הודעות פרטיות בלתי מוגבלות לחברים באינדקסים ניתנת בעלות סמלית של ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).

עליך להיות מחובר בכדי לרכוש את המנוי

התחבר / הרשם


×
פעולה זו פתוחה למנויי מועדון פלופ

חלק מהתכנים ומהפונקציונליות באתר זמינים לחברי מועדון בלבד.

מועדון פלופ פותח דלתות להזדמנויות להשקעות ושיתופי פעולה שלא אפשריות לחברים ולגולשים האחרים וניתן בעלות סימלית של ₪99 לשבוע או ₪365 לשנה (תשלום חד פעמי).


פרטים נוספים והרשמה

×

או

יצירת חשבון חדש

אני מסכים/מסכימה לתנאי השימוש באתר

×
ברוכים הבאים לאתר פלופ

אתר פלופ הוא זירה המקשרת בין קונים ומוכרים בעולם האינטרנט והעסקים.

כאן תוכלו למצוא בין השאר:
אתרי אינטרנט למכירה עסקים למכירה השקעות / שותפויות

התחבר בכדי להנות ממירב התכנים באתר:

×
Live Chat Software